tisdag 8 december 2009

Därför...

har det varit tomt på inlägg.. Jag har lovat mig själv att inte blanda in privatlivet i denna blogg men jag vill ju Ni ska veta varför det varit lite tyst från mig ett tag. Det beror på att min pappa haft en stroke och ligger på sjukhus, man kommer av sig med det mesta när livet vänds upp och ner men nu ser vi ljuset där framme och pappa mår efter omständigheterna bra.
Annars är det full fart i affären jätteroligt=)Synd bara att snön försvann och att det blev så milt. Jag rekommenerar alla föräldrar att köpa varmfodrade gummistövlar!!! Bästa att ha när vädret är så här. Till helgen är det Lucia och vi har öppet på söndag mellan 13-17 vi har ingen annons i bladet men det blir säkert något extra i butiken. Besök oss då=)December kramar till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar